Bestelinformatie
-
Hulp bij het plaatsen van een bestelling
Mocht u vragen hebben tijdens het bestelproces, dan kan u de klantendienst contacteren. Deze zal u helpen bij het plaatsen van uw bestelling.
-
Kan ik een bestelling plaatsen via telefoon of e-mail?
Mocht u vragen hebben tijdens het bestelproces, dan kan u de klantendienst contacteren. Deze zal u helpen bij het plaatsen van uw bestelling.
-
Een account aanmaken : hoe en waarom?
Bij het afronden van uw bestelling kunt u zeer eenvoudig een account aanmaken door simpelweg een wachtwoord bij te voegen. Uw login is uw e-mailadres.
Een account heeft tal van voordelen :
- u hoeft uw gegeven bij de volgende bestellingen niet opnieuw in te geven
- u kan uw bestellingen en facturen ten allen tijde raadplegen of downloaden
- u kan een vroegere bestelling met enkele simpele kliks opnieuw plaatsen
- ...
-
test faq item
Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat, adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.
-
test faq item 2
Je ontvangt direct een orderbevestiging. Als het order direct betaald is, ontvang je ook de factuur.